14 Nisan 2014 Pazartesi

Anahtar



       Anahtarların üzerine hangi odaya ait olduklarını etiketle yapıştırıyordum ama iki gün içerisinde etiketler bozulup çıkıyordu, bende daha kalıcı olsun istedim. Anahtarları ojelerle renk renk boyadım ama bir şeyi atladım aslında atlamadım da bütünlük olsun diye her yerini boyadım (anahtarların kapıya yapışacağını tahmin ediyordum da bu denli inatçı olacağını tahmin etmiyordum) . Tabi anahtarla kapıları açtıktan sonra asıl iş anahtarı çıkarabilmekte sabah siz beni anahtarlarla cebelleş olurken görecektiniz çıkmıyorlar bir de renkleri karıştırdım yanlış odaların kapılarını açmaya çalıştım iki saatimi şu 3 anahtara harcadım, kendime nasıl kızdım anlatamam en sonunda tüm anahtarları kapılardan zorlada olsa çıkarmayı başardım. Ama ellerim hala acıyor :)))

4 yorum:

  1. Yazik canim ya kotu bir deneyim olmus sana. Tepe kisimlarina boyayla sadece kucuk isaretler yapsaydin, ya da ait olduklari kapilarin bas harflerini koysaydin belki daha iyi olurdu. Yanlis anlama sadece bir oneri. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Bütünlük sağlayacağım ya kendimce iyi ders oldu bana tavsiyelerin için teşekkürler canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. :)) ne olur yanlış anlama ama şirin bir hikaye olmuş.benzer hikayelerim çokdur benimde.sevgilerr...

    YanıtlaSil